18 en 19 dec.

19 december 2017 - New Delhi, India

'Morgens om half 8 pas aangekomen
Daarna ontbijten in het hotel,even opfrissen en om 12.00 uur met de bus naar een graftombe. Daar een uur rondgelopen en ook nog lekker in de zon gezeten. Ook nog even daar in de buurt Door allerlei kleine straatjes gelopen. Wat een chaos van brommers, auto's en tjoek tjoeks en ook wel een vieze bende op straat overal.
Maar wel een belevenis.We hebben ook veel gelachen met elkaar en 's avonds heerlijk met zijn allen gegeten
.'Avonds vroeg naar bed want hadden in vliegtuig zowat niet geslapen.
Volgende ochtend vertrokken wel al om 6 uur voor een fietstocht in oude gedeelte van de stad. Wat een belevenis links rijden al dat andere verkeer ontwijken, daarom ook vroeg op pad,want later kon je daar echt niet meer fietsen. Heel veel mooie,maar ook schrijnende zaken gezien.
De gids wist veel te vertellen en we hebben daarna in plaatselijk tentje nog met hem gegeten.Toen daar in het oude gedeelte rondgelopen om foto's te maken daarna met de metro,supermoderne metro dat verwacht je niet als je daarboven hebt rondgelopen. Nog een moskee bezocht.Het weer wat weer lekker zonnig.Niet te warm net goed en in de avond koelt het wel af.
Daarna nog markt bezocht en op een soort terras gezeten. In de avond weer heerlijk indase curry gegeten met zijn allen. En vanavond weer vroeg naar bed.want morgen vertrekken wel om half 8 naar Jaipur. Ik ga proberen nog wat foto's te plaatsen. Kijk dan onder het kopje foto's.

1. Judith:
    19 december 2017
    Nou Marjan, het is weer een druk programma om af te werken 😊 leuk hoor 👍