woensdag 9 mei

12 mei 2016

Gisteren een busreis gehad en ik was niet lekker. Erg veel hoofpijn en last met ademhalen. We gingen weer tot 4700 m. Wel mooi landschap onderweg.Om half vijf kwamen we in het hotel aan. Ben ik met de gids naar de apotheek gegaan en kreeg pillen en een busje zuurstof mee. Dus ik lekker een pil genomen en een shotje zuurstof en vroeg naar bed gegaan. Vandaag moesten we al om 7 uur weg naar het titicaca meer naar de rieteilanden van de Uros indianen. Gelukkig ging het weer beter met mij. Op de uros eilanden uitleg gekregen van een familie en ook de huisjes bekeken, Daarna naar Isla Taquile. Maar dat was een steile klim van 800 m, dat viel dus tegen met mijn ademhaling, gelukkig had ik geen hoofdpijn. Daarbovenin bij plaatselijke familie gegeten, dat was dan wel weer leuk.Om 6 uur weer terug in het hotel en straks met de groep ergens eten. Morgen reizen we naar Cuzco en onderweg weer allerlei dingen bekijken.

1. Judith:
    14 mei 2016
    Hoi Marjan, kreeg de link door van Mieke, leuk om al je belevenissen te volgen. Gelukkig werken de hoogtepillen! :-)
    Groetjes Judith