1,2,3 januari

4 januari 2018

Vandaag in Katmandu aangekomen, pas laat in de middag. Veel slechte wegen onderweg,dus dat schoot niet echt op. Hotel ligt aan de kleine winkelstraatjes, daar even doorheen gelopen en toen met zijn allen gaan eten, voor het eerst weer vlees gegeten, hier durf ik  het wel, het was erg lekker. Gisteren naar de zonsopgang gekeken in de bergen bij Pokhara.Prachtig gezicht met de besneeuwde bergtoppen op de achtergrond. Een aantal gingen toen nog 10 km wandelen, maar ik ben met nog iemand met de bus verder gegaan. Daar op een terras gezeten met uitzicht op de Anapurna. Toen de wandelaars daar aankwamen hebben we met zijn allen daar geluncht.Daarna nog even in Pohara rondgelopen en 's avonds vis gegeten uit het meer daar.Morgen gaan we naar een stupa, tempel en nog wat andere dingen bekijken. De dag daarna nog naar Bhaktapur en Patan, twee koningssteden en dan vliegen we weer naar huis. Ik zal ook nog even wat foto's plaatsen en voordat ik ga vliegen horen jullie nog van mij

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Judith:
    4 januari 2018
    Mooie foto's Marjan, met de zon op de bergtoppen. Geniet nog even van de laatste dagen 👋