20 en 21 april

20 april 2017

Gisteren gingen we eerst naar Sunda Kelapa, de oude haven van Jakarta. Het was er erg warm , er lagen allemaal houten schoeners.Daarna naar de Botanische tuinen van bogor en daar met een gids doorheen gelopen. Mooie planten,bomen en bloemen gezien en het paleis van de president " Buitenzorg" Je merkt hier echt de invoed van Nederland, zeker in de verhalen van de gids. met de bus weer verder naar Bandung.Het was heel druk vanwege de verkiezingen enhet regende echt heel hard wel drie uur lang in de bus.Daarom kwamen we pas kwart voor zeven in het hotel.

Vandaag eerst naar de theeplantages geweest en de theefabriek. toen stadswandeling door bandung met de gids en nog een voorstelling van kinderen van een soort muziekschool gezien. Dat was erg leuk zelf ook nog op de angklung gespeeld, met zijn allen een liedje van de beatles. Vanochend om acht uur vertrokken en om half zeven weer bij hotel. Vanavond koffer inleveren, morgen met de trein naar jogjakarta en natuurlijk vanavond nog even heerlijk eten hier.

Foto's erbij lukt niet me niet. Ga morgen nog even kijken.We hebben het de hele dag druk hahaha lekkere vakantie.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Corina:
    20 april 2017
    Druk programma :-) Ik zie er wel wat foto's onderstaan hoor. Veel plezier nog!
  2. Judith:
    21 april 2017
    Nou, jullie vermaken je prima, beetje jammer van die lange regenbui :-(
    Geniet van de treinreis en de mooie panorama's!
  3. Symone De Jong:
    21 april 2017
    Ik heb je verhalen aan moeder voorgelezen. Ze geniet ervan, de foto's zijn ook gelukt. Veel plezier!!!
  4. Tessa:
    21 april 2017
    Klinkt erg leuk! De foto's zien er ook goed uit. X