22 en 23 dec

22 december 2017 - Karauli, India

Woensdag naar Japan gereden en daar in de middag het paleis van de wind bezocht.
Prachtig gebouw. Nog even op marktje rondgelopen en toen terug naar het hotel.
Daar met zijn allen gegeten. Leuk hotel en lekker gegeten.
Donderdag naar het rode fort geweest. Indrukwekkend. Prachtige omgeving en mooie gebouwen. Daarna gelucht met zijn allen en toen naar een park met meetinstrumenten voor de tijd en de zo'n van vroeger ook nog naar stadspaleis geweest. Nog naar een plaatselijke markt gegaan en daar bij een bigband in de schuur zittenn luisteren we werden spontaan uitgenodigd.Dat wat erg leuk en swingend. Daarna gaan eten met een klein groepje en naar een bollywoodfilm in een bollywood bioscoop geweest. Prachtige ervaring. Met zijn vijven in de toek toek terug wat voor eigenlijk niet paste.
Vandaag naar Karauli gereden en in de middag paleis bezocht en een dienst in een Krishna tempel bijgewoond. Bijzondere ervaring. We zitten nu in een hotel wat een paleis is geweest. Prachtig hier.Jammer want we gaan morgen weer vroeg weg.
Dan gaan we naar Agra naar de Taj Mahal

1. C.Kaat:
    22 december 2017
    van Symone je reisverslag gekregen. Heel leuk, zie ik ook nog eens iets van de wereld, al is het dan op een foto.
    Geniet ervan!