30 april

30 april 2017

In de nacht van dinsdag op woensdag om 13.00 uur opstaan en dan op naar de Bromo.Daar prachtige zonsopgang gezien en daarna heeft Josien de bromo beklommen. Ik heb de trap van 250 treden maar even overgeslagen.

Daarboven ook nog ontbijt gehad. Daarna doorgereisd naar Kalibaru, onderweg tabaks fabriek bezocht.

Volgende dag plantage bezocht. was erg mooi, goede rondleiding daar en uitleg.Aan het eind kregen we allemaal een bloemencorsage van bananenbladeren en de mannen een kroon. Met de veerboot over naar Bali en daar nog terras rijstvelden bij Pupuan bezocht. In Lovina overnacht

Volgende dag om 6 uur dolfijnen spotten. En we hebben ze gezien  en ook een mooie zonsopgang. Daarna naar de Git fit waterval en ook nog naar Ubud, daar werden we twee uur vrijgelate in het centrum, erg druk en toeristisch. Jammer geen tijd om naar de buitenwijken te gaan.

Vandaag strand en zee dag. Hotel ligt aan het strand. Lekker in zee gezwommen en op een bedje gelegen. Even bijkomen van de drukke reis.

1. Symone De Jong:
    30 april 2017
    Wat heb je in een paar dagen veel gedaan. Nu maar even uitrusten en dan naar Kees en Elly. Ook spannend. Nog veel plezier.
  2. Charlotte Winter:
    30 april 2017
    Zo, wat een activiteiten allemaal, maar erg mooi. Veel plezier met het vervolg van jullie vakantie.
  3. Judith:
    7 mei 2017
    Wat een geweldig mooie reis maken jullie, en zoveel mooie dingen gezien! Veel plezier bij je broer en schoonzus en een goeie reis terug naar Nederland.